Zoeken Annuleer

Nieuwe ouders

Wilt u graag een keertje een kijkje komen nemen op onze school, dan bent u samen met uw kind van harte welkom. Wij geven u graag een rondleiding. Het liefst onder schooltijd, want dan kunt u met eigen ogen zien hoe de sfeer is en hoe wij werken aan ons onderwijs.

Na een bezoek aan onze school is het goed alle informatie even te laten bezinken en er thuis op uw gemak samen over te praten. Wanneer u dat wilt krijgt u van ons een aanmeldformulier mee. Dit formulier is hier te downloaden.

Wanneer is uw kind ingeschreven?

Ongeveer twee maanden voordat uw kind 4 jaar wordt neemt de toekomstige leerkracht contact met u op. Zij maakt met u een afspraak wanneer uw kind mag gaan inlopen om te wennen aan zijn nieuwe groep en leerkracht. Uw kind mag vier keer een ochtend meedraaien. Tevens maakt de leerkracht een afspraak voor een kennismakingsgesprek, u vult hiervoor het formulier ‘omgekeerd oudergesprek’ in. In dit formulier worden vragen gesteld over de ontwikkeling en kwaliteiten van uw kind. Tijdens dat gesprek kunt u informatie over uw kind met de leerkracht delen. U krijgt dan van de leerkracht praktische informatie over de dagelijkse gang van zaken op onze school. Voor kinderen die, door een verhuizing, in een hogere groep zijn aangemeld geldt hetzelfde. Ook zij mogen komen wennen. In overleg met u wordt bekeken hoe vaak dat wenselijk is.

We hopen u snel te zien in onze school. Neem gerust contact op als u vragen heeft.

Bel 0543 514228
of stuur een mailtje naar directie_walien@sopow.nl